sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

There's no place I'd rather be.

Heipä hei taas pitkästä aikaa! Mulla alkoi pääsiäisloma viime torstaina, josta ensimmäiset päivät kului kemiaa ahkerasti päntätessä. Sunnuntaiaamuna pääsin hyvällä omallatunnolla unohtamaan hetkeksi hapetusluvut sekä reaktiotasapainot ja aloittamaan varsinaisen lomani suuntaamalla kohti Lontoota, josta reissailin pitkin viikkoa eri puolille saarta. Yllä olevaan kollaasiin kokosinkin jo pienen sneak peakin viikon riennoista, joista yritän pian ehtiä kertoilla lisää. 

Pähkinänkuoressa oli erittäin onnistunut week off, vaan kiva se oli eilen rullailla matkalaukkujen kanssa kotiinkin. Sain itse asiassa kulkea Oxfordista Abingdoniin yhtämatkaa host-perheen kanssa, joka oli kanssa käväissyt Lontoossa, ja jättänyt auton päiväksi parkkiin Oxfordiin. Oli ihana nähdä pitkästä aikaa ja kuulla, kuinka lapset kertoili kilpaa mitä kaikkea olivat tehneet. Ja se tunne, kun pääsi illalla omaan tuttuun sänkyynsä, ah. 

Tänään oon lähinnä chillaillut, katsonut kaikki missaamani youtube-videot, lukenut blogit ja aloittanut jäätävän kuvavuoren louhimisen. Lisäksi pääsin eroon mun kilometriotsatukasta, kun satuin kerrankin olemaan kotona silloin, kun meillä kävi kampaaja. Illalla sain ekaa kertaa tällä viikolla syödä kunnon illallisen valkoviinin kera, ja uskaltauduin samalla vihdoin kysäisemään, mihin asti mua täällä tarvitaan. Aiemmin olin arvellut, että mun pitäisi lähteä heinäkuun puolivälissä, mutta ilmeisesti saankin jäädä sataprosenttisen varmasti ainakin sen kuun loppuun ja mahdollisesti vielä pari viikkoa pidempäänkin! Lisäksi sain kesäkuusta yhden perjantain vapaaksi Irlannin reissua varten, yay! Tuli niin onnellinen ja kevyt fiilis, että teki mieli lähteä vielä vähän ulos reippailemaan. Kuuntelin mun Good Mood -soittolistaa hymy korvissa, ihastelin puihin poissaollessani puhjenneita lehdenalkuja ja löysin vielä söpön kissimirrinkin rapsuteltavaksi. Life is good.

4 kommenttia: