tiistai 7. heinäkuuta 2015

Ajattelin tulla huikkaamaan pikaiset kuulumiset täältä sängyn pohjalta, jossa oon maannut suurimman osan viime päivistä... Mulla on ollut kurkku kipeä ja kuumetta torstaista lähtien, ja nyt alkaa pikku hiljaa mennä hermot. Koko viikonlopun suunnitelmat meni ihan uusiksi, ja välistä jäi muun muassa Oxfordin Alice Day, pojan jäähallissa pidetyt 8-vuotissynttärit ja Bournemouthin reissu aupparikavereiden kanssa. Tuntui oudolta jäädä lauantaina kotiin lepäilemään hostien juostessa kylillä, kun yleensä se olen minä, joka lähtee kukonlaulun aikaan ja tulee takaisin joko myöhään illalla tai seuraavana päivänä. 

Nyt en päässyt 100 metrin päässä olevaa ruokakauppaa kauemmas, kun oli pakko saada appelsiinimehua, ja silläkin matkalla meinasin tuupertua tien varteen. Lievästi sanottuna ketuttaa, kun muutenkin vähiin käyvät päivät täällä menee tällaiseen. Onneksi sain huomiselle ajan lääkäriin, koska jos omat aavistukset osuu oikeaan kyseessä on vanha lapsuudenystäväni angiina...
Viime viikon alku oli kyllä ihan kiva, kesäisten päivien viettoa lasten kanssa kuten kuvista näkyy. Nyt on onneksi ollut taas mukavan sateiset kelit, niin ei harmita niin paljon pysytellä sisätiloissa. Olen sairastellessani ehtinyt viimeistellä myös muutaman kauan luonnoksissa lojuneen postauksen, joten jotain hyvää kait tässäkin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti