tiistai 1. tammikuuta 2013

A street lamp dies, another night is over, another day is dawning.

Vuosi vaihtui tällä kertaa vähän vaivihkaa siskon kanssa vanhoja lautapelejä pelaillessa. Koettiin mahtavia tiedon hetkiä ikivanhan Trivial Pursuitin parissa, etsittiin Afrikan tähteä väärillä säännöillä, eikä osattu pelata Kimbleä. Tein kokonaiset yhdeksän uuden vuoden lupausta, joihin lukeutuivat muun muassa ajan löytäminen kynäilylle ja kirjoille, yritys elää säästeliäämmin ja uuden penaalin hankkiminen.

Joululomani olen viettänyt lähinnä neljän seinän sisällä. Taisin käväistä ulkona kokonaiset kolme kertaa. Olen  lukenut, täyttänyt luonnoslehtiötäni, kirjoittanut kolme tuntia yhtä Word-sivua, syönyt ja unohtanut syödä, tuhlannut rahaa aleissa, lakannut kynteni, opetellut laittamaan hiuksiani ja viettänyt niin suuren osan ajasta omissa maailmoissani, etten tiedä, miten osaan taas keskittyä opiskeluun.

7 kommenttia:

  1. Miksi näytät tuossa kuvassa pelottavan paljon joltain äidinkielen opettajalta! O_O

    VastaaPoista
  2. Niin kai! :D Heh, pari kertaa joensuussa ollessani oon nähny siut ja oon meinannu tulla jutteleen mut sit on tullu tyhmä olo ko oon alkanu miettimään että mitä minä sinulle muka edes sanoisin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, minäkään en tiedä yhtään mitä sanoisin, jos joku lukija uskaltautuisi juttelemaan, olen aika ujo. :'>

      Poista
    2. Niin olen mieki ujo.... :D Joskus kyl tuun iha uhallani jutteleen siulle jos vaa on sopiva tilanne ja jos edes näen sua enää. : D

      Poista
    3. Tuol on va yks kuva miusta ja siinäki oon aika töhön näköne mut tiiätpähä ainaki milt suurinpiirtein näytän ni et sit iha säikähä! :D http://pexutin.blogspot.fi/

      Poista