tiistai 19. helmikuuta 2013

Minulla on ollut jo jonkin aikaa pienoinen hiuskriisi. Olen selaillut vanhempia kuvia ja ikävöinyt lyhyempää otsatukkaa. Täysin suoraa otsatukkaahan minulla ei ole ollut lähes viiten vuoteen, vaan se sai jäädä taakse yläkouluun siirtyessäni. Sen jälkeen olen leikkuuttanut aina silloin tällöin sivuotsista, jonka olen kammannut jonkin aikaa eteen, kunnes se on taas kasvanut silmille, jonka jälkeen olen pitänyt sitä sivulla niin kuin kuuluukin. Toisaalta olen kaipaillut myös sitä leijonanharjaani, jollainen minulla oli viime keväänä. Vanhojentanssikampausta ajatellen pysyttelin pidemmän mallisissa etuhiuksissa. Niitten kanssa elo oli kuitenkin näin talvella sen verran hankalahkoa, että istahdin heti viime lauantaina kampaajan tuoliin ja...   
...leikkuutin suorat otsahiukset! Yllätyin siitä, miten kivat näistä tuli. Enkä edes näytä niin lapselliselta kuin muistelin. Välillä on ihan hyvä uskaltaa uudistua.

1 kommentti: