tiistai 25. joulukuuta 2012

Nyt kun jouluaatosta on selvitty, ajattelin lähteä mukaan tähän lahjojen esittelyyn. Sain tänä vuonna niin paljon kaikkea hyödyllisistä pikkutavaroista isompiin hankintoihin, että tunsin itseni kiittämättömäksi, kun panostin lähinnä vain siskon lahjaan. Kuulemma olin kaiken ansainnut, mutta tiedä häntä... Tässä nyt kuitenkin ihanimmista ihanimmat.
Metsästin tätä Urban Outfittersin valtavaa teekuppia yli vuoden. PayPal ei hyväksynyt pankkikorttiani, joten tilaaminen netin kautta ei onnistunut. Äitini näki vaivaa ja hankki viime keväänä tilausta varten uuden kortin, mutta eivätkös kupit juuri silloin olleet hävinneet tarjonnasta. Kesällä minua houkutteli Ruotsiin pääasiassa juuri Tukholmasta löytyvä Urban Outfittersin liike, mutta tein harmikseni hukkareissun ja jouduin palaamaan Suomeen tyhjin käsin. Tässä ennen joulua satuin jälleen haikailemaan kyseistä astiaa, ja kappas! Niitä oli taas tarjolla, ja nyt olen viimein tämän teekupin ylionnellinen omistaja.
Tämä lamppu kuoriutui viimeisestä paketistani. Näin sen yhdellä kauppareissulla, ja yllätyin kun äitini muisti minun tykästyneen siihen. Olin todella uuden pöytälampun tarpeessa, sillä edellinen oli totta puhuen aika vaarallinen. Siinä oli luultavasti jonkinlainen valmistusvirhe, joka sai lampun kuumenemaan liikaa. Kyseistä lamppua ei uskaltanut edes hipaista sen palaessa, ellei halunnut polttaa sormiaan. Lisäksi se sulatti CD-soittimeeni ihastuttavan kuopan.
Kirjan saaminen kuuluu jouluun, ja olin onnellinen saadessani sellaisen tänäkin vuonna. Tuo ei mikään ihan pikku pokkari olekaan, vaan vietän tämän tiiliskiven kanssa luultavasti useammankin yhteisen illan. Hyvä kun jaksan edes kantaa sitä.
Hah, tämän lahjan annoin itse itselleni. Ja avasin sen pari päivää etuajassa, hups... Mutta en malttanut enää odottaa. Katsoin loka-marraskuussa edelliset tuotantokaudet maratonina, jonka jälkeen jäin odottomaan seitsemättä vieroitusoireista kärsien. Nyt olen ollut viime yöt paremmalla tuulella kuin aikoihin. 
Viimeisenä, muttei vähäisempänä, jotain hyvin perinteistä. Eli ne mummon kutomat villasukat. Ilman näitä ei joulu tuntuisi joululta.

1 kommentti:

  1. Ihania lahjoja oot saanut, toi Potter-kirja on kyllä sellanen tiiliskivi ettei mitään rajaa :D

    VastaaPoista